Search Results

Search results 1-20 of 79.

  • YA SENİN GİBİ ORUSPU EVLADINA NE KUDURUCAM BEN ANNESİZ YETİM PİÇ. SENİN YAŞAYAN SÜLALENİ AYRI SİKEYİM ALLAH CANIMI ALSIN ÖLMÜŞLERİNİ AYRI SİKEYİM.

  • SENİN ANANI KİM SİKTİ ORUSPU EVLADI BABAN SNEİJDER Mİ DE FOTOĞRAFINI KOYUYOSUN AMINA KODUMUN 13 YAŞINDA SÜMÜKLÜ VELEDİ. YOLDA GÖRSEN ABİ ÇEKERSİN GELMİŞ BURDA TİPİME LAF YAPIYOSUN. SENİN ANANIN VÜCUDUNDAKİ HER DELİĞİ SİKERİM BAK SÜLALESİNİN AMINA KOYDUGUM. SEN KONUŞMA ABLANI ÇAĞIR ONUN AMINA KOYAYIM YAVŞAK BABASIZ ORUSPU EVLADI SENİ

  • ULAN AMINI SİKTİGİMİN ERGEN VELETİ BARİ BİRAZ YARATICI OL WESLEYSNIPER NE O NASIL NİCK ANASININ AMINI YARDIGIM. TARKAN KILIKLI DİYO SENİN GİBİ FUTBOLCU RESMİMİ KOYSAYDIM AMINA KODUMUN DOĞURDUGU SENİ. SENİN ANANIN AMINI YIRTAR YIRTAR SİKERİM KAHPENİN EVLADI. IRZINI SIFATINI SİKTİGİM SENİN BACININ GÖTÜNÜ YARARIM. ANANIN NEFES ALDIĞI BURNUNU SİKTİRTME SİKTİR GİT BURDAN

  • ALLAH BENİM ÖMRÜMDEN ALIP ANANIZIN ÖMRÜNE VERSİNDE ANANIZI ÖLENE KADAR SİKSİNLER ORUSPU EVLATLARI SİZİ

  • Amını ızdırabını siktiğimin veledi zinaları. Topu topu 5 kişisiniz neyin bu lonca ayakları. Ammına kodumun doğurdukları gelmişiniz belli geçmişiniz belli. Gidin serverde başı boş adamları loncanıza çağırın amına kodumun bebeleri. Çok lazımsa söyleyin girdiğiniz serverde 60 level çar kasıyım loncaya alırsınız. Amına kodumun ibneleri sizi.

  • Ananın amını konuşuyorum amına kodumun andavalı seni

  • Quote from WesleySNIPER: “Quote from Coder: “Quote from WesleySNIPER: “Bayram tebrikler kardeşim, yeniden ellerine kollarına sağlık serdar'ında dediği gibi bunların envanterine sabit emzik koymak lazım. Tek başına adamları ETERMAL ettin şimdi konuşanlar ise ektekiler. 26A4kN.gif ” Ulan küçük kardeşimiz diye bahsettiğin şey dikkat et boyunu aşmasın aslan. Çok sesin çıkıyor senin sikerler o sesini soluguna amına kodumun veleti. O envanter yerine senin götüne koyarım emziği görürsün o zaman. Siktir…

  • Quote from WesleySNIPER: “Bayram tebrikler kardeşim, yeniden ellerine kollarına sağlık serdar'ında dediği gibi bunların envanterine sabit emzik koymak lazım. Tek başına adamları ETERMAL ettin şimdi konuşanlar ise ektekiler. 26A4kN.gif ” Ulan küçük kardeşimiz diye bahsettiğin şey dikkat et boyunu aşmasın aslan. Çok sesin çıkıyor senin sikerler o sesini soluguna amına kodumun veleti. O envanter yerine senin götüne koyarım emziği görürsün o zaman. Siktirin gidin şimdi bu forumdan.

  • Quote from WesleySNIPER: “Şimdi bu enteresan müzik zevki olan arkadaşımız cabadan'ın dediği gibi keseceğini sanıp videosunu açmış ama işler pek hayal ettiği gibi gitmemiş. Aman kareas beni forumlara koyuvercek beni meze yapecek diyip kendisi bir atılım gerçekleştirmiş. yemezler be kanka ahanda böyle yedirirler ağzına ağzına vururlar adamın. bayro oynama bunlarla ağlarlar, sızlarlar kalibrende değiller. serdo'nunda emzik muhabbetine kahve fışkırtıcam okuyup okuyup doyamıyorum not olarak : '1453' …

  • Tuttu - Tutmadı

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Tuttu arada sırada Suskunları izledin?

  • Tuttu - Tutmadı

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Quote from Lausdeo: “Tutmadı herseferinde es geçtim Avengers:Endgame 'e şimdiden bilet aldın ? ” İstanbulda olsam kaçırmazdım ancak bulunduğum yerde ön satış yok malesef Nisan ayında doğdun?

  • Quote from CokoPrens: “Yıl 2013dEzHb.jpg ” Ah ah sağ üstteki yazı ne öyle ya

  • Tuttu - Tutmadı

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Tuttu En az 3 kere piyanisti izlemişsindir?

  • Alttaki Oyuncu'ya Sor

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Hayır kahverengi Avengers End Game gidecekmisin?

  • Tuttu - Tutmadı

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Tuttu Asus marka bilgisayar kullanıyorsun?

  • Alttaki Oyuncu'ya Sor

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Sonuna kadar film Linkedin kullanıyormusun?

  • Tuttu - Tutmadı

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Valla tutmadı galiba cevap vermediğine göre Vodafonelisin?

  • Tuttu - Tutmadı

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Hayır Winstondan Kente geçtim 20-23 Yaş aralığındasın?

  • Tuttu - Tutmadı

    Coder - - Forum Oyunları

    Post

    Tutmadı Kesin Marmara bölgesinde oturuyorsun?

  • Reklâmlar Hk.

    Coder - - Genel Tartışma

    Post

    Quote from Lifes: “Sosyal medya kullandığınıza emin misiniz?” Güzel cevap sevdim