Film tavsiyeleri

    • Coder wrote:

      Perre wrote:

      Coder wrote:

      Perre wrote:

      Coder wrote:

      Perre wrote:

      O kadar çok film var ki yazması uzun sürer, bu sebepden yazmayacağım.

      Perre wrote:

      Çok film izleyin, çok okuyun.
      Arkadaşım amacını anlayamadım tam. Amaç her konuya mesaj atıp üyeler kısmında üstte gözükmekse eğer bari dolu mesajlar at ki millet seni boş biri sanmasın. İlk attığın cevap için bir şey demedim saçma konuşmuşsun da film önerilerine gelip çok film izleyin diye öneri yapmak da ne bileyim.Şu forumda lütfen adınızın üstte gözükmesi için değil karakteriniz üstte gözükmesi için çabalayın
      Hayırdır? Senin bi sıkıntın mı var? İsteyen istediği yere istediğini yazar. Sakın benim karakterime laf etmeye kalkma birdaha, bas geri.
      Diyelim sıkıntım var napabiliceksin :) Sen şu forumda boş boş konuşursan ben sana istediğim lafı söylerim. Madem laf söylenmesini istemiyorsun boş yapmıcaksın adam gibi kullanıcaksın şu forumu
      Sıkıntın varsa klavye erkekliği yerine özelden yaz yanıma gel sıkıntım var de çözeyim göndereyim, zaten tek yapabileceğin klavyede istediğin lafı söylemek olur, ne yapacağımızı çoluk çocuktan öğrenecek değiliz, haydi şimdi annenin eteğinin dibine dön. PRİMİN ÖDENDİ.
      valla kral çarsın :D Millete klavye erkeği diyip de senin kadar klavye erkeği olanı da ilk kez görüyorum. Sen git forumda milletin postlarına boş boş yorum yapmaya devam et belki sıralamada 1. olursun :D Sıkıntımı çözmeyi çok istiyorsan da beni yanına getirmeye gerek yok, yanıma gel öyle çözmeyi dene bi :)

      Perre wrote:

      Coder wrote:

      Perre wrote:

      Coder wrote:

      Perre wrote:

      O kadar çok film var ki yazması uzun sürer, bu sebepden yazmayacağım.

      Perre wrote:

      Çok film izleyin, çok okuyun.
      Arkadaşım amacını anlayamadım tam. Amaç her konuya mesaj atıp üyeler kısmında üstte gözükmekse eğer bari dolu mesajlar at ki millet seni boş biri sanmasın. İlk attığın cevap için bir şey demedim saçma konuşmuşsun da film önerilerine gelip çok film izleyin diye öneri yapmak da ne bileyim.Şu forumda lütfen adınızın üstte gözükmesi için değil karakteriniz üstte gözükmesi için çabalayın
      Hayırdır? Senin bi sıkıntın mı var? İsteyen istediği yere istediğini yazar. Sakın benim karakterime laf etmeye kalkma birdaha, bas geri.
      Diyelim sıkıntım var napabiliceksin :) Sen şu forumda boş boş konuşursan ben sana istediğim lafı söylerim. Madem laf söylenmesini istemiyorsun boş yapmıcaksın adam gibi kullanıcaksın şu forumu
      Sıkıntın varsa klavye erkekliği yerine özelden yaz yanıma gel sıkıntım var de çözeyim göndereyim, zaten tek yapabileceğin klavyede istediğin lafı söylemek olur, ne yapacağımızı çoluk çocuktan öğrenecek değiliz, haydi şimdi annenin eteğinin dibine dön. PRİMİN ÖDENDİ.
      Tartışmayı oyun ve sanalın dışına taşımayın çekerim kulaklarınızı.